Świąteczny wishlist!


Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z takim fajnym postem, który bardzo chciałam dla Was stworzyć. Pokażę Wam prezenty, które marzą mi się pod choinkę, a może i Was zainspiruje, jeśli jeszcze nie wiecie, co chcecie dostać? :)

No to co? Zaczynamy!



1. Zestaw co manicure hybrydowego.



Nie mam żadnej konkretnej firmy, z której bym chciała zestaw, ale nie ukrywam, że już od dłuższego czasu mi się marzy. Mam bzika na punkcie paznokci, uwielbiam je mieć pomalowane, ale mam problem, że choć lubię mieć je pomalowane, to nie lubię ich malować, bo zawsze lakier bardzo szybko mi odpryskuje, nie ważne czy mam top coat czy też nie, odgniata, zdziera i mam z nim różne problemy, a wiadomo, że jest szkoła i nie mam za bardzo czasu w ciągu tygodnia, żeby perfekcyjnie sobie pomalować paznokcie. A tak to miałabym spokój na jakiś czas. :)

2. Zegarek na rękę


I tu też nie chodzi mi o konkretną firmę, lecz po prostu o taki wzór, jak widzicie powyżej. Zegarek nie musi być koniecznie złoty, może być srebrny, chodziło mi tylko o to, żeby pokazać Wam w jakim stylu ma być. :)

3. Torebka na ramię z Nike

I tu już mi chodzi o konkretną firmę. Miałam już taką torebkę, tyle, że niebieską, również z nike i służyła mi ponad 3 lata, ale wiadomo, że wszystko co dobre, kiedyś musi się skończyć... Z mojej torebki zaczęła odpadać farba :(. I mam na torbie teraz nieestetyczne placki, więc nowa torebka by mi się przydała. 

4. Prostownica do włosów 


Też nie mam konkretnej firmy. Moja mama ma prostownicę, mamy ją na pół, ale ja bym chciała dostać taką wiecie - swoją własną. Ja włosy rzadko prostuję, bo one są naturalnie proste, czasami mi się pokręcą, gdy pójdę spać w koku lub warkoczu, więc wtedy prostownica jest rzeczą niezbędną, bo np. loki nie wyszły mi tak jak chciałam lub czasami po prostu, żeby włosy ładniej się układały. :)

I to już koniec. Jak widzicie, nie mam jakiś wielkich wymagań, w sumie chciałabym tylko 4 rzeczy. No zobaczymy, co dostanę, bo być może Mikołaj stwierdził, że jestem niegrzeczna i nic mi się nie należy. ;)

A Wy macie już swoje pomysły na prezenty? Dajcie znać w komentarzach, chętnie poczytam, może się zainspiruję. :)

Buziaki, Paula! :*:*

41 komentarzy:

  1. Też bym chciała dostać zestaw do manicure

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy :) Jeśli chodzi o pomysły na prezenty to też jest u mnie taki post :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten zegarek, jest prześliczny. A mi marzy się lokówka do włosów, też nie mam konkretnej firmy ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam niebieską torebkę z Nike tylko, że ja kupiłam sobie ją niedawno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie własnie sprawiłam zestaw do manicure hybrydowego i jest to zdecydowanie udany zakup. Można do 150zł znaleźć bardzo fajną lampę na allegro ze wszelkimi potrzebnymi akcesoriami. Co prawda dodane jako wypełnienie zestawu lakiery nie są jakiejś najlepszej jakośc, ale zawsze potem w cenie ok. 30zł możesz kupować w hurtowniach różne kolory. Lakier na paznokciu potrafi się trzymać nawet ponad 2 tygodnie, więc jest to naprawdę duże ułatwienie dla takich osób jak Ty czy ja którą lubią zawsze mieć pomalowane paznokcie :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy chcesz dostać! Ja na święta - podobnie jak Ty - chciałabym dostać zegarek na rękę :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już mam prostownicę teraz chcę dostać lokówkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Też myślałam nad takim zestawem, a zamiast prostownicy myślałam nad szczotką prostującą włosy ;)

    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna świąteczna wishlista :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super lista! Mnie się marzy aparat Canon na którego odkładam ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wishlist

    OdpowiedzUsuń
  13. na święta dostanę telefon, książki i kosmetyki z czego się ciesze!

    :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo chcę zestaw do manicure ale mam krótkie paznokcie a więc by się zmarnowało. Świetna lista :)
    http://pinknpolka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też by się przydała prostownica do włosów, bo również dzielę ją z mamą. Torba z nike jest świetna! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna lista. Też przydałby mi się porządny zegarek. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz wspaniałe pomysly. Bardzo mi się podoba sposób w jaki prowadzisz bloga. Może chciałabyś zobaczyć mojego? Jeśli ci się spodoba to liczę na obserwacje. http://blackstylewerciax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz wspaniałe pomysly. Bardzo mi się podoba sposób w jaki prowadzisz bloga. Może chciałabyś zobaczyć mojego? Jeśli ci się spodoba to liczę na obserwacje. http://blackstylewerciax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa lista! :)
    Zapraszam do mnie http://mojswiata.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. taki zegarek to ja też bym chciała :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. marzy mi się taki zestaw do maniciure! <3
    Co powiecie na wspólna obserwację? Jak tak to zacznijcie i dajcie mi znać w komentarzu, a na pewno sie odwdzięczę!

    http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw do manicure byłby mega oryginalnym pomysłem!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zestaw do manicure świetny pomysł, dla początkujących najlepszy jest z semilaca ;* ja takiego używam i jestem zadowolona ;)
    pozdrawiam, dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  24. Prostownica to i mnie by się przydała, ale tak ciężko z pieniążkami, że nawet nie planuje w tym miesiącu.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oo zestaw do manicure hybrydowego!Fajny pomysł...ja bym chciała dostać na urodziny,ale dopiero w maju są..
    Obs? (jeśli tak napisz u mnie)
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne pomysły, szczególnie z tym zestawem do manicure :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten zestaw hybrydowy też by mi się przydał ;)
    Zaczynam odkładać na nowe kolory bo mam na razie cztery

    http://anvicta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bym chciała zestaw do hybryd :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne rzeczy!
    Wspólna obserwacja?

    http://my-littleworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zegarek przepiękny - marzenie! :) może dostanę na urodziny :P
    fajne pomysły!
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli jesteś za to zacznij, na pewno odwdzięczę się tym samym, buźka :* zapraszam bardzo serdecznie. emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

* Za każdy komentarz dziękujemy, jest nam bardzo miło. :)
* Zostaw link do swojego bloga, postaramy się odwiedzić.
* Jeśli zobaczyłeś tego posta zostaw po sobie ślad.
* Jeśli spodobał ci się nasz blog zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczymy ;)