Inspiracje tatuażowe



Hej!
W tym poście pokaże Wam tatuaże, które mi się podobają. Wszystkie inspiracje pochodzą ze strony stylowe.info.

Ja osobiście jestem fanką tatuaży. Uwielbiam tatuaże na rękach i na barkach, obojczykach (nie mam pojęcia jak Wam to wytłumaczyć, dlatego musicie mi wybaczyć, ale sami zobaczycie na zdjęciach o co mi chodzi), natomiast na nogach czy w innym miejscu na ciele tak średnio mi się podobają. Najbardziej podobają mi się takie niewielkie tatuaże, albo jakieś napisy, które mają jakieś przesłanie w sobie, tak samo jak jakiś obrazek. Nie rozumiem ludzi, którzy robią sobie tatuaże tylko dlatego, że jakiś wzór jest modny, a co będzie jak za kilka lat już nie będzie modny, co wtedy!? Jak dla mnie każdy napisz, każdy obrazek powinien coś oznaczać, powinien mieć jakieś znaczenie. Bardzo lubię tatuaże zwykłe, czarne. Jeśli chodzi o kolorowe tatuaże to zależy jaki on jest, ale jakoś nie przepadam za kolorowymi tatuażami.

W moim przypadku jest to tak, że jednego dni mam totalną "fazę" na tatuaże, mówię rodzicom, że jak skończę 18 lat (już w lutym 😃) to zrobię sobie tatuaż. Ale następnego dnia to już nie chce jednak tego tatuaży, już się rozmyślam i w ogóle pełno wątpliwość, że co będzie ja teraz mi się jakiś wzór podoba, a za kilka lat już nie. No ale cóż, KOBIETA ZMIENNĄ JEST ;)

Moi rodzice są przeciwni robieniu tatuaży. Nawet już się ich nie pytam o to, bo wiem, że są na nie. A to, że to jest na całe życie, że jak będziesz wyglądała jako 60 letnia babcia z tatuażami, a to że raka można dostać, no i tak w nieskończoność.

Gorącą Was pozdrawiam Ola :)

A Wy co sądzicie na temat tatuaży? Jesteście za czy przeciw? Może macie już tatuaże?
























59 komentarzy:

  1. Od pewnego czasu zastanawiam się nad tatuażem. Takim małym z tyłu na szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś zrobić sobie jakieś fajny tatuaż, taki delikatny <3 Widzę, że mamy podobny gust - wszystkie pokazane przez Ciebie tatuaże bardzo mi się podobają! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podobają takie same tatuaże jak mi :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. MAM 6 TATUAŻY <3 SUPER INSPIRACJE ZNALAZŁAŚ

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow super zazdroszczę i dziękuję bardzo :D

      Usuń
  4. Tatuaże są piękne lecz nie popieram robienia kopii tego co znaleźć można w internecie
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale post jest robiony dla inspiracji i może jak ktoś popatrzy na zdjęcia to wpadnie mu do głowy jakiś pomysł na tatuaż ;)

      Usuń
  5. Ja również uwielbiam tatuaże, tylko minimalistyczne. Sama planuję sobie jakiś zrobić i szukam inspiracji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje inspiracje trochę pomogły :D

      Usuń
  6. Mi również podobają się tatuaże, chociaż faktycznie lubię gdy mają jakieś przesłanie, wiążą się z czymś/kimś. Planuję sobie kiedyś jakiś zrobić, wiem nawet czego i kogo będzie dotyczył, tylko jeszcze konkretnego pomysłu i odwagi brak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W listopadzie kończę 18 lat i myślę właśnie nad jakimś fajnym małym tatuażem co będzie dla mnie coś znaczył.
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam, uwielbiam, chcę więcej, aahhh co tu więcej dodać ;D

    serdecznie zapraszam do siebie www.zjemciklapki.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre są naprawdę piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tatuaże chociaż teraz co druga osoba jest wytatuowana w takie wzory.

    OdpowiedzUsuń
  11. cool tattoo! i actually wanna get one but i think my parents won't approve. :(

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się tatuaże. Jedyne za jakimi nie przepadam to za kwiatkami :D
    Sama planuje sobie zrobić jakiś mały ale przemyślany :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne, bardzo kobiece wzory :D

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Wonderful tatoo!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku to mi się tak strasznie podoba tylko jest problem bo również strasznie się tego boje :)
    Zawsze marzyłam o drobnym tatuażu ale co jeśli za kilka lat mi się znudzi?
    Jestem u ciebie pierwszy raz i od razu mi się tutaj spodobało wiec jak najbardziej jestem twoim obserwatorem i liczę ,że u mnie też Ci się spodoba
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥
    Wpadnij :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :) Ja właśnie też się boję, że po pewnym czasie tatuaż mi się znudzi :/

      Usuń
  16. Ja marzę o mapie świata na plecach, tatuaż związany z moją pasją i częścia życia- podróżami :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow niesamowity pomysł na tatuaż. Ja sama uwielbiam podróżować, więc może też pomyślę nad jakimś tatuażem związanym z tą tematyką :)

      Usuń
  17. Ja chciałabym zrobić sobie jakiś mały tatuaż na nadgarstku, ale nie wiem jeszcze co to będzie :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najbardziej się zastanawiam nad zrobieniem tatuażu na nadgarstku. Ogólnie najbardziej chciałabym tatuaż na rękach :)

      Usuń
  18. Piękne inspiracje.
    Ja nie jestem zwolenniczką trwałych tatuaży, bo wiadomo wzór się znudzi i co wtedy? Poza tym ból.. Jednak nie przekreślam tatuaży w ogóle i latem często robię sobie te zmywalne tatuaże,- uwielbiam metaliczne.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak byłam mniejsza to zawsze nad morzem robiłam sobie tatuaże z henny ;)

      Usuń
  19. wszystkie są piękne ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że ci się podoba :)

      Usuń
  21. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie strasznie się podobają takie malutkie, ledwo widoczne tatuaże. Mega urocze! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście nie jestem fanką tatuaży, ale nie przeszkadza mi, jeżeli ktoś ma jakieś. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne tatuaże ^^ Nie jestem ani za ani przeciw. Na obecną chwilę z całą pewnością nie wykonałabym sobie żadnego. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tatuaże i zawsze wybieram sobie parę a potem łącze je w jeden tatuaż. Zawsze bardzo ładnie wychodzą takie połączenia :D Marzę o takim tatuażu na żebrach

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kiedyś bardzo chciałam mieć tatuaż, na palcu i ręki, albo zwenętrznej bocznej części stopy, ale zrezygnowałam z tego pomysłu i bardzo dobrze. Według mnie jednak to niekoniecznie musi coś oznaczać. Mam na myśli to, że każdy robi tatuaż, jaki mu się podoba, nie musi nic symbolizować. Jestem też zdania, że większość ludzi żałuje dezycji o tatuażu. Mam kilku znajomych, którzy żałują tego po kilku latach, a co będzie później! Ale jest to osobista decyzja i każdy powinien ją podjąć sam. A inspiracje bardzo mi się podobają, jednak ja nie widzę siebie w tatuażu ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post :)
    I'm following your blog :)
    Visit my blog if you like ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo są bardzo ładne!
    Podobają mi się tatuaże!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega tatuaże!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne tatuaże, najbardziej podobają mi się piórka i te malutkie serduszka! Świetne :D Obserwuję i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwację. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  31. Bardzo mi się podobają te inspiracje, a zwłaszcza piórko na obojczyku! <3 Zrobiłabym sobie takie :)
    Anna // styropian grafitowy

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bym chciała zrobić sobie w te wakacje właśnie, ale czekam aż coś sentymentalnego mi wpadnie do głowy, żebym nigdy tego nie żałowała :).
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uwielbiam tatuaże. Na pewno sobie go zrobię, już nawet wiem jakiego, a do 18 jeszcze 2 lata, choć moja mama nic przeciwko nim nie ma ;p

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie się podobają małe tatuaże. Jakie fajne obrazki z tatuażami. Niektóre są na prawdę piękne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. I like small tattoos. What cool pictures with tattoos. Some are really beautiful.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  36. Personally, I'm not a fan of tattoos, but it does not bother me if anyone has any. :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jakoś nie przepadam za tatuażami

    OdpowiedzUsuń
  38. Kilka jest naprawdę ciekawych

    OdpowiedzUsuń
  39. też jestem wielką fanką takich subtelnych tatuaży w postaci napisów czy jakiś symbolicznych znaków :) zrobiłam sobie już kilka takich w studiu Jah Love Tattoo w Warszawie :) mój facet też tu chodzi a le on ma motyw na całych plecach wiec zupełnie inny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  41. jak się nie jest pewnym to fajnie iść do studia, gdzie mamy wiele styli do wyboru, inspiracji, ja np. tak trafiłem na 13tattoo w szczecienie, no można na pewno powiedzieć że każdy znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podobają mi się takie małe tatuaże, sama jestem posiadaczką dwóch.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie spoko tylko nie te serduszka u piórka. Zbytnio oklepane.

    Polecam: https://lores.pl/produkty/rajstopy/rajstopy-klasyczne/

    OdpowiedzUsuń

* Za każdy komentarz dziękujemy, jest nam bardzo miło. :)
* Zostaw link do swojego bloga, postaramy się odwiedzić.
* Jeśli zobaczyłeś tego posta zostaw po sobie ślad.
* Jeśli spodobał ci się nasz blog zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczymy ;)