Ulubieńcy lipca 2015!


Hej! Dziś zapraszam Was na pierwszych ulubieńców miesiąca i są to ulubieńcy lipca. Będą tu zarówno ulubieńcy kosmetyczni jak i NIEkosmetyczni, ale muszę przyznać, że ulubieńców niekosmetycznych jest w tym miesiącu więcej niż kosmetycznych. Zapraszam do dalszego czytania! :)

Może zaczniemy od ulubieńców kosmetycznych, ponieważ jest ich jak już wspomniałam mniej.
 Pierwszym moim totalnym ulubieńcem tego miesiąca jest tusz do rzęs z Eveline. Uwielbiam te tusze, miałam już srebrną wersję, spisywała mi się genialnie, potem kupiłam sobie jakieś dwa inne tusze, ale żaden z nich nie przypadł mi do gustu, więc postanowiłam wrócić do moich "pewniaków" i znów zakupiłam sobie tusz z Eveline, tyle, że złotą wersję. Szczoteczka jest silikonowa, co bardzo ułatwia malowanie, ponieważ rzęsy doskonale rozczesuje i wydłuża, a ja głównie szukam tuszy do rzęs wydłużających, ponieważ moje rzęsy są bardzo jasne i krótkie. Cena to ok 15 zł.

 Drugim produktem, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył w tym miesiącu, jest balsam do ust z.. Biedronki!!! Gdy go zobaczyłam w ulotce, to stwierdziłam, że chciałabym taką podróbkę EOS'A. W dodatku smak jagodowy, więc totalnie musiałam go mieć. Nie miałam co do niego wielkich oczekiwań, ale przyznaję, że usta nawilża doskonale. Jak na balsam za 6 zł, uważam, że spisuje się genialnie. :)
 Ostatnimi już kosmetykami są to kosmetyki do pielęgnacji twarzy i są to: żel myjący antybakteryjny do cery zanieczyszczonej i skłonnej do wyprysków oraz oczyszczające liście manuka pasta do głębokiego oczyszczania twarzy. Moja twarz na początku miesiąca była w stanie tragicznym. Strasznie mnie wysypało, w ogóle nie wiedziałam, co się dzieje, skóra była czerwona i podrażniona. Dlatego skusiłam się na produkty z Ziaji, ponieważ jest to najlepsza firma z kosmetykami do pielęgnacji jaką znam. :) Po stosowaniu ich, moja stan mojej skóry bardzo się poprawił, można powiedzieć, że uratowały mi życie. Cena: ok 8-9zł, natomiast cena pasty w 8zł, ja ją kupiłam na promocji w Rossmannie za 6 zł.

A teraz przyszła pora na ulubieńców NIEkosmetycznych.

Coś, na co już od dłuższego czasu miałam ochotę, jest zieloną herbatą! Zawsze byłam ciekawa smaku zielonej herbaty i wreszcie sobie ją zakupiłam, ale nie zwykłą zieloną herbatę, a smakową. Można ją znaleźć w biedronce, w różnych smakach za 2zł, także polecam Wam ją spróbować, jeśli jeszcze jej nie znacie. ;)

W tym miesiącu obejrzałam całkiem sporo filmów, ale tylko jeden przypadł mi do gustu i jest według  mnie wart opowiedzenia.
Mówię tu o filmie LAST VEGAS. Jest to komedia. Opowiada ona o 5 panach w wieku ok. 70 lat. Jeden z nich postanawia się ożenić i z tej okazji jego przyjaciele zabierają go na wieczór kawalerski do..Last Vegas! Tam mają różne przygody, film jest dość zabawny, uważam, że warto go obejrzeć.

I przyszła pora na moich ulubieńców muzycznych! Nie wiem co takiego jest w tych piosenkach, ale słucham ich na okrągło i chyba każdy sąsiad wie, że są to moje ulubione piosenki. :)

MAJOR LAZER& DJ SNAKE feat. MO - LEAN ON https://www.youtube.com/watch?v=YqeW9_5kURI

YEARS & YEARS - KING https://www.youtube.com/watch?v=g_uoH6hJilc

LOIC NOTTET - RHYTHM INSIDE https://www.youtube.com/watch?v=xV2b3L1K6_c


I to by było na tyle! Dajcie znać, jak Wam się podobało, jacy są Wasi ulubieńcy w tym miesiącu i do zobaczenia w kolejnym poście!
Buziaki P. :*:*

33 komentarze:

  1. świetni ulubieńcy, herbatka bardzo pyszna i smakuje mi bardzo

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te błyszczyki, film ostatnio oglądałam i lubię LEAN ON.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super piosenki ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowni ulubieńcy, herbatke uwielbiam <3

    Poklikasz linki u mnie?:) ważne, prosze :*
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypróbowałabym z chęcią ten balsam do ust, bo mnie ciekawi :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy. Super muzyka :)
    Zapraszam do mnie http://swiatady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialni ulubieńcy. Bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Yers&Yers- King to piosenka, której od pewnego czasu non stop słucham :))

    http://aleksandraa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujący post :))

    Zapraszam, nowy post!
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Years & Years - Take shelter, może znasz. Polecam bo świetna, klimatyczna piosenka. :) Pamiętam, że słuchałam jej godzinami. ^-^

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałeśmy jeszcze o tej piosence, ale skoro mówisz, że jest fajna to z chęcią posłuchamy :)

      Usuń
  11. Może się skuszę na tego biedronkowego EOS'A, choć mam oryginał :)
    Zapraszam do siebie: sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszna ta herbatka. Również polecam :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ulubieńcy !
    Mogę liczyć na kliknięcia pod ostatnim postem ?:) Dla cb to chwilka, a dla mnie wielka szansa:)
    Z góry dziękuję, Może obs za obs?:) Daj znać u mnie :)

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/2015/08/wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo ten żel z Ziaji jest podobno bardzo dobry :D ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. I love green tea ;)

    Giovanna
    www.sbirilla.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetni ulubieńcy! Szczególnie zainteresowały mnie produkty z Zjaji.

    Pozdrawiam, Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Chętnie weźmiemy udział w Twoim konkursie. :)

      Usuń
  18. Kocham Years & Years <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo, Ziaja! Uwielbiam wszystko z tej firmy <3
    Świetni ulubieńcy!
    milego dniaa, thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post :) Ja nigdzie nie mogłam znaleźć tego balsamu do ust :(
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Post jak zwykle świetny, a ja wpadłam na chwilę zaprosić Cię na KONKURS na moim blogu. :) Do wygrania świetna, bardzo kreatywna książka! Zerknij, może Ci się spodoba i weźmiesz udział? :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  22. również miałam ten tusz, był super. ogólnie sądzę, że marka eveline ma jak do tej pory najlepsze tusze do rzęs. mam ten sam balsam, ale inny smak :)
    obserwuję!

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Za każdy komentarz dziękujemy, jest nam bardzo miło. :)
* Zostaw link do swojego bloga, postaramy się odwiedzić.
* Jeśli zobaczyłeś tego posta zostaw po sobie ślad.
* Jeśli spodobał ci się nasz blog zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczymy ;)