Wakacyjny niezbędnik 2015


źródło: google grafika
Hej! Zapraszam Was dzisiaj na post, w którym pokażę Wam wszystkie kosmetyki bez których nie wyobrażam sobie wakacji. Ale najpierw..
Zanim przedstawię Wam kosmetyki to przedstawię też siebie! Mam na imię Paulina i do tej pory byłam tylko gościem na tym blogu, teraz można powiedzieć stałam się domownikiem. ;) Ola będzie zajmować się modą, ja natomiast kosmetykami. Mam nadzieję, że moje posty się Wam spodobają. Zapraszam do czytania!! :)




 Na pierwszy ogień idzie coś do pielęgnacji. Jest to oliwkowa woda tonizująca z witamioną C, którą absolutnie uwielbiam. Używam jej każdego dnia po kilka razy, kiedy chcę sobie odświeżyć twarz w ciągu tych upalnych dni i powiem, że na takie upały sprawdza się doskonale. KOSZT: około 8-9zł.
 Kolejną rzeczą jest krem BB z Under Twenty. Ja w wakacje rzadko mam coś na twarzy bo wiadomo, pocimy się, wszystko spływa i w sumie też komu by się chciało robić jakąś ogromną tapetę, kiedy słońce nie daje żyć? Ale kiedy muszę coś nałożyć, bo gdzieś wychodzę, a akurat mnie wysypało, to sięgam właśnie po niego. Jest bardzo leciutki, wcale nie czuć, że ma się go na twarzy, dobrze się trzyma w zasadzie nie trzeba go przypudrowywać. Mam go w numerze 01, ale zastanawiam się czy nie kupić sobie go w ciemniejszym odcieniu na wakacje. No nie wiem, jeszcze zobaczę. KOSZT: ok 15 zł.
 Trzecią rzeczą jest róż z Wibo do policzków, bo jeśli nakładam krem BB, to do tego koniecznie musi być róż, bo krem niestety troszkę "wybladza" jeśli mogę tak powiedzieć. (jeśli wiecie o co mi chodzi ;)). Mam go w numerze 2, myślałam, że będzie trochę za bardzo pomarańczowy, ale daje bardzo delikatny efekt. KOSZT: koło 10 zł.
 Wakacji nie wyobrażam sobie bez kolorowych paznokci, to jest mój must have. Na zdjęciu pokazałam Wam moje najukochańsze kolory, i właśnie na kolorach się chciałam skupić, a nie konkretnie na markach. Najlepsze są albo neony albo pastele! :D
No i ostatnią już rzeczą są owocowe pomadki/balsamy do ust. Na zdjęciu przestawiam Wam mój totalny ulubieniec - arbuzową pomadkę z NIVEA. Świetnie pachnie, bardziej ogórkiem niż arbuzem, ale nie ma tragedii, nadaje delikatny kolor, ale przede wszystkim doskonale nawilża usta, a wiadomo, że na takie upały wszystko co nawilżające jest najlepsze :) KOSZT: ok 8 zł.

Jeżeli chodzi o maskary to nie polecę Wam nic konkretnego, bo jakoś ostatnio nie mogę niestety trafić żadnego fajnego tuszu, więc liczę, że to Wy mi polecicie jakiś tusz. :)
Dajcie znać, czy podobał się Wam ten post, o czym jeszcze chcielibyście poczytać i do usłyszenia wkrótce!
BUZIAKI P. :*:*

27 komentarzy:

  1. Super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina nasz bardzo ciekawy sposób pisania. Super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu Alex już nie pisze? miała fajne posty :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex postanowiła założyć własnego bloga, dlatego nie ma już czasu na tego. ;)

      Usuń
    2. a Claudia?

      Usuń
    3. Z Claudią się pokłóciłyśmy i ona sam odeszła.

      Usuń
  4. Bardzo ładne kolory lakierów. Lubie takie połączenia kolorystyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tego samego kremu BB. Polecam wszystkim jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam tą szminkę z Nivea <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio sobie kupiłam "Baby Lips" i uważam, że są to bardzo fajne szminki. Chociaż i tak od kilku lat na pierwszym miejscu jest u mnie Nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również posiadam Baby Lips w kolorze Pink punch i używałam go całe poprzednie wakacje, ale teraz stwierdziłam, że w te wakacje spróbuję czegoś nowego. ;)

      Usuń
  8. Najbardziej z lakierów podobają mi się ten fioletowy i niebieski. Ten różowy nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły i interesujący wpis !

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto było tutaj wejść i poczytać

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń

* Za każdy komentarz dziękujemy, jest nam bardzo miło. :)
* Zostaw link do swojego bloga, postaramy się odwiedzić.
* Jeśli zobaczyłeś tego posta zostaw po sobie ślad.
* Jeśli spodobał ci się nasz blog zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczymy ;)