Mój makijażowy kącik :: kosmetyki do codziennego makijażu ♡



Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was post o moim kąciku makijażowym! Wszystkie moje kosmetyki przechowuję w szufladzie, jednak te, których używam na co dzień, do szkoły przechowuję w takim białym pojemniczku z Ikea, gdyż nie opłacało by mi się codziennie sięgać do szuflady aby je wyjmować i chować, i tak ciągle. Dlatego stoją sobie spokojnie na parapecie i nikomu nie przeszkadzają.
 Ogólnie jest to osłonka na doniczki, bo kupowałam ją na dziale, gdzie znajdują się kwiatki i świeczki, jednak mi służy do przechowywania kosmetyków. Możecie ją dostać za ok 5zł w każdym sklepie typu "Wszystko po 4 zł". :)
A teraz pokażę Wam moje kosmetyki, których używam do codziennego makijażu.


Zaczniemy od produktów do twarzy. Obecnie używam kremu bb z Garniera, ale o nim opowiem Wam więcej w ulubieńcach. 
Kolejną rzeczą jest korektor z Bell, który możecie dostać np. w Biedronce za 8 zł. :) Używam go pod oczy, a także czasami na jakieś niewielkie wypryski, gdy akurat je mam. Jest leciutki, doskonale dopasowuje się do koloru skóry. Mam go w numerze 1, czyli najjaśniejszym.
Moim ulubionym różem, jest aktualnie róż z Wibo w nr 2. Może Wam się wydawać strasznie ciemny, na żywo jest dość "żywy", ale przepięknie ociepla nam buzię. 
Do zestawu z różem nie zawsze, ale czasami zdarza mi się używać rozświetlacza również z Wibo. Jego nazwa to "Diamond iluminator". Przepięknie rozświetla buzię i usuwa oznaki zmęczenia.
Do różu używam pędzla z "For your beauty"


Następnie mamy rzeczy do oczu i brwi. Moim ulubionym tuszem jest tusz z Eveline Volumix Fiberlast. Używałam wielu tuszy, jednak zawsze wracam do tego, ponieważ sprawdza mi się najlepiej. 
Nie zawsze, ale czasami używam kredki do oczu z firmy Ushas w srebrnym kolorze. Nakładam ją na dolną powiekę oraz linię wodna, co bardzo ładnie otwiera oko. Niestety nie wiem, gdzie możecie kupić taką kredkę, ponieważ ja swoją kupowałam w takim włoskim sklepie, na głównej ulicy w moim mieście za 3 zł. Niestety już ich nie, nad czym strasznie ubolewam, bo uwielbiam tą kredkę, a zostało mi jej już dość mało. :(
Do brwi używam kredki z Natury z firmy Smart girls get more, która kosztowała dosłownie 6-7zł, a jest naprawdę genialna. Jak widzicie został mi już taki maluszek i niedługo będę musiała się wybrać po nową sztukę.


No i przyszła kolej na ostatnie kosmetyki, a mianowicie na produkty do ust. Jednym z moich ostatnich faworytów jest matowy błyszczyk z Lovely, ale o nim również więcej napiszę w ulubieńcach. 
Zaczęłam również używać pomadki z firmy Mac. Ma przepiękny różowy, w miarę żywy kolor, ale nie jest to efekt cukierkowej lalki barbie, absolutnie nie. Niesamowicie ożywia twarz, myślę, że będzie ona idealna dla każdego typu urody. :)


I to tyle. Dajcie mi znać jakich Wy używacie kosmetyków do codziennego makijażu, a może chciałybyście jakiś test na żywo lub większą, obszerniejszą recenzję? Koniecznie mi napiszcie. :)

Buziaki! Paula :*:*

38 komentarzy:

  1. Świetna notka! Pozdrawiam!
    porcelanowycukier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i pomysł na niego :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Ola nie pisała podobnego posta? Wydaje mi się, że czytałam :/ Ale może to nie u Was tylko na innym blogu?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda pisałam posta "Jakich kosmetyków używam do makijażu". Miło, że pamiętasz. Pozdrawiam Ola :)

      Usuń
  4. super ! widzę, że masz taki sam pojemniczek na kosmetyki;)
    zapraszam do siebie :)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja wpadłam na taki genialny pomysł! :D
      Buziaki! Paula:*

      Usuń
  5. To prawda, że ten krem BB ma takie słabe krycie?

    Zapraszam do udziału w rozdaniu na blogu:
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma dość słabe krycie, ale ja nie mam problemów z cerą, więc takie krycie jakie ma, w zupełności mi wystarcza. Używam go tylko po to, żeby wyrównać koloryt skóry. :)
      Buziaki! Paula:*

      Usuń
  6. Świetne kosmetyki :) Ja codziennie używam tylko pomadki, haha :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ten korektor i bardzo go lubię ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę się skusić na taką pomadkę z Mac! Śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie nie oddaje dosłownie tego koloru, ale to dlatego, że robiłam je, kiedy za oknem było już ciemno. ;/
      Ale musisz mi zaufać na słowo, że kolor jest przepiękny. :))
      Buziaki! Paula:*

      Usuń
  9. I bardzo dobrze, że nie masz tylu kosmetyków ;) Tylko te najważniejsze i koniec ;) Poluję na szminkę z Maca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebne mi więcej kosmetyków, bo i tak nie wiem kiedy bym je wszystkie zużyła! :D
      Buziaki! Paula:*

      Usuń
  10. Sama ,,poluję" na pomadkę z lovely ale nie wiem czy kupić... cóż wrócę na post o ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kosmetyki :) szminka jest ładna :3 ciekawy kolor

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, muszę kupić sobie korektor. Mój się kończy, a należę do ludzi którzy mają worki pod oczami nawet gdyby spały nie wiadomo ile, haha
    I muszę tez rozejrzeć sie za jakąś pomadką
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Korektor z Bella uwielbiam! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super post !
    bede zagladac czesciej
    pomadki z mac'a sa najlepsze ♥
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że ci się podoba i do zobaczenia w kolejnych postach ;)

      Usuń
  15. Kurczę szkoda że nie dodałaś żadnego zdjęcia z efektem po tej szminki z maca , kolor wpadł mi w oko ale ciekawa jestem jak wygląda na ustach :)
    Super wpis !! ;]
    Co powiecie na wspólną obserwację, zacznij jeśli jesteście na tak :*
    Pozdrawiam,i zapraszam do siebie :))
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello from Spain: great beauty products, I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam róż z wibo. :)
    Chciałabym bardzo zobaczyć jak wygląda na ustach ta pomadka z Mac'a.
    Obserwuję.
    ♡ Zapraszam do mnie ♡
    xmikuxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post. Lubię takie kosmetyczne notki :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> ♥Zaobserwuj mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Też przechowuje kosmetyki w taki sposób, najważniejszy jest dostęp i wygoda :) Ciekawy post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie kosmetyczne posty!Bardzo fajny post, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie wkleiłaś swojego zdjęcia w tym makijażu. Ciekawi mnie też, jaki numer ma Twoja pomadka? Sama chcę przejść się do MAC po większe zakupy i zastanawiam się nad jakąś ładną, dzienną szminką.
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie http://maginspires.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadka nazywa się "Please me" w numerku A34 :)
    Buziaki! Paula:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również używam tego kremu bb z garniera, jest dość fajny :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam błyszczyki z Lovely!
    Fajny post, moja tematyka chyba będę częściej tu zaglądać! ;)
    A zapraszam do mnie, może coś się spodoba?
    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. A ten świecznik z Ikei mi również robi za pojemniczku na różne pierdółki. Ja niestety nie używam często takich kosmetyków :/

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju nienawidzę tg kremu BB z Garniera ,aż jestem w szoku ze ci się sprawdza
    Zapraszam :http://dziewczynypripi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju nienawidzę tg kremu BB z Garniera ,aż jestem w szoku ze ci się sprawdza
    Zapraszam :http://dziewczynypripi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi ta pomadka z Lovely się nie sprawdza :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi sie podoba ! rewelacja !

    OdpowiedzUsuń

* Za każdy komentarz dziękujemy, jest nam bardzo miło. :)
* Zostaw link do swojego bloga, postaramy się odwiedzić.
* Jeśli zobaczyłeś tego posta zostaw po sobie ślad.
* Jeśli spodobał ci się nasz blog zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczymy ;)