Piszesz bloga?

Hejka!
Dzisiaj mam dla Was post o sytuacjach, z którymi spotykam się coraz częściej. Jak ludzie z naszego otoczenia reagują na wiadomość, że piszemy bloga? Są zdziwieni, zaskoczeni?

Kiedy mówisz "Piszę bloga" do twoich znajomych załóżmy z klasy oni reagują jakoś tak "Serio?", "Po co to robisz?". Co jest dziwnego w tym, że ktoś z naszego otoczenia pisze bloga. Żyjemy w XXI wieku, w świecie technologi powinno to być normalne, że ludzie piszą bloga. Dla niektórych nadal to jest zjawisko nie do pojęcia. Pisanie bloga to dla nich kompletna abstrakcja.
I tu nasuwa się pytanie "Czemu ludzie reagują zaskoczeniem na taką wieść?" No właśnie czemu? Ja tego nie rozumiem. Na świecie jest pełno blogów więc czemu jest to takie dziwne.
Ludzie zadają Nam pytanie "Dlaczego piszesz bloga". Odpowiedzi jest wiele. W moim przypadku piszę bloga, dlatego, że lubię to robić, to moje hobby, lubię dzielić się z ludźmi posiadanymi wiadomościami, dawać innym rady, pokazywać mój styl. Lubię też wchodzić na inne blogi, patrzeć jakie one są, jak inni się ubierają, co myślą na różne tematy.

Jestem ciekawa czy Wy też spotkaliście się kiedyś z takim zdziwieniem? Dlaczego piszecie bloga?
Może Wy potrafilibyście mi wytłumaczyć czemu ludzie tak dziwnie reagują.
Gorącą Was pozdrawiam Ola :)

Mam dla Was jeszcze zdjęcia stylizacji, którą zrobiłam już dawno, ale nie wiedziałam do jakiego posta ją wstawić.






Bluzka - H&M 
Buty - CCC
Spodnie - Takko
Torebka - New Yorker
Kurtka - Cubus

48 komentarzy:

  1. u mnie był totslny hejt po całosci jesli chodzi o bloga
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się z tym spotkałam... Ludzie zachowują się, jakby blogerzy byli z całkiem innej planety i nie dopuszczają do siebie myśli, że można robić coś takiego, jak pisanie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda ze pewne osoby tak reaguja, nawet z zazdrości.
    Bardzo fajny blog- obserwuje
    Liczę na rewanż; *

    http://agnieszka-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bluzka i buty

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się spotkałam ostatnio z czymś takim jakby pisanie blogów obejmowało tylko bardzo młodych nastolatków praktycznie dzieci ;0 i tak sie dziwnie poczułam ;)
    Fajny post ;D Ważne że Wam to sprawia przyjemność a resztą się nie przejmujcie ;P
    Zapraszam do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka! Doskonale to opisałaś, miałam dokładnie tak samo kiedy powiedziałam o blogu moim przyjaciółkom, nie wiem jak zareagują znajomi, ale w sumie mało mnie to obchodzi. Kiedy zapytają się mnie po co mi to - to oczywiste, to moje hobby :)

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak miałam i nadal mam, obserwuje od dawna;)
    mój blog-klik;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając twój wpis i komentarze, pewnie będę w mniejszości, jeśli przyznam, że moi znajomi zareagowali entusjastycznie na mojego bloga:)Bardzo mnie wspieraja w tym co robię i nawet dopytują sie o nowe post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm może nie ze zdziwieniem sie spotkałam ale z taką jakby... nie wiem jak to opisać. po prostu dziwnie na mnie patrzyli, takie 'aha? po co? pff'

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nice outfit
    lovely blog dear,
    followed you, please follow back
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielu ludzi po prostu nie może zrozumieć, jak ktoś może mieć swoją pasję. Najlepiej jakby wszyscy tak jak oni siedzieli na "czterech literach" i nic w życiu nie osiągnęli. :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wolę nie mówić znajomym o blogu. Prawda jest taka że na początku będą na niego wchodzić i może się spodoba ale grono zazdrosnych zacznie hejtowac i pewnie tak to się skończy :) Zapraszam do siebie + obserwuje! :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tak samo, wolimy nie mówić ;)

      www.linailia.blogspot.com

      Usuń
  13. ważne aby pisać blog o czymś co się kocha i nie brać na serio hejtingu. Jest on po części ważny, ponieważ zawsze możemy stawać się silniejszymi dzięki niemu, nie wstydzić się tego i robić swoje dalej... :)

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na mojego bloga jak na razie każdy zareagował normalnie, przecież to nic dziwnego, nie rozumiem hejtowania blogerów itp...:)
    Zapraszam na nową notkę, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Jeśli Ci się spodoba może zaobserwuj? Zawsze się odzwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O moim blogu wiedzą tylko najbliżesze mi osoby , ponieważ właśnie wiem jak ludzie reagują a minie chce się tłumaczyć każdemu z osobna;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś prowadziłam bloga modowego. Moim znajomym się to nie podobało i odwrocili się ode mnie. Było mi bardzo przykro ale dowiedziałam się kto jest moim prawdziwym przyjacielem.
    Zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam z nowym blogiem

    http://www.fotoaliceblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że tak się stało ale, przynajmniej wiesz komu możesz teraz zaufać :)

      Usuń
  17. Ja racze się tym nie chwalę. Z czasem, gdy będę pewna, że się spełniam to może dopiero wtedy powiem światu, że piszę bloga. Tymczasem wie o nim jedynie mój chłopak :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pare osób z mojego otoczenia wie, że piszę bloga, ale staram się to trzymać dla siebie. Mimo to nie słyszałam od znajomych, że to głupota, lecz bardzie byli ciekawi :).

    http://lavvenderlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nikt nigdy nie pytał mnie o powody, dla których piszę bloga.
    Jednak nie mówię o nim zbyt wielu moim znajomym.
    Bloga piszę dla siebie. Umożliwia mi to rozwijanie pisania i miłe spędzenie czasu.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam to dlatego na pytanie po co to robię odpowiadam że to jak kiedyś pisanie pamiętnika z tą różnicą że mogę poznawać wspaniałe osoby które rozumieją moja pasję a także mogę pomagać innym dzięki recenzją

    OdpowiedzUsuń
  21. Ps. Zapraszam do siebie charming-orchid.blogspot.com oczywiście obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dopiero zaczynam przygodę z blogiem i już się pojawią osoby, które pytają 'po co to robię'?
    Zapraszam was do mnie
    xmikuxx.blogspot.com
    ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się w tym nie spotkałam ponieważ nie mówiłam nikomu, że to robię i nikt ze znajomych raczej go nie widział :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  24. Supi blog i post :) Obserwuje od dawna;)
    my blog-click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo bardzo się cieszą i jest mi miło :*

      Usuń
  25. Dokładnie! Żyjemy w takim wieku, że prowadzenie bloga powinno być czymś normalnym. Jeśli sprawia Ci to przyjemność to super i rób to dalej! Trzeba cieszyć się z najmniejszych rzeczy. ;) Świetne zdjęcia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne!:D
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie warto się przejmować innymi, trzeba robić swoje!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super spodnie i buty :) bardzo fajny post !
    zapraszam do siebie w wolnym czasie http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/pandora.html
    może znajdziecie jakieś nowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś bałam się ujawnić swojego bloga, ale cieszę się, że w końcu to zrobiłam. Moi znajomi nie wyśmiewają tego, a nawet sami mnie wspierają i motywują do pisania. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że reagują dość dziwnie, ponieważ dla nich jest to coś innego, nie codziennego. Bardzo fajny post :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięki za kom. również dodaję do obs :* :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niektórzy ludzie reagują tak a nie inaczej, ze względu na to że blog jest czymś publicznym i ogólno dostępnym, a jak doskonale wiemy nie od dzisiaj, są ludzie którzy boją się mówić otwarcie co myślą. Niektórzy blogerów odbierają pozytywnie, inni negatywnie. Pozytywnie to znaczy, że imponuje innym to, jak ta dana osoba z blogsfery potrafi napisać na dany temat fajnie, mądrze i potrafi napisać, coś co myśli i liczy się z krytyką. Natomiast te negatywnie? Takie osoby najlepiej zlać - śmieją się bo dajesz wpisy o temacie trudnym, robisz ciekawe zdjęcia? Nigdy sama nie doszłam do tego, co jest dla kogoś w tym tak śmiesznego! To normalne ludzkie rzeczy.
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja raczej się z tym jeszcze nie spotkałam bo tylko garstka osób zna mój adres bloga (oczywiście chodzi o te bliskie osoby). Ale myślę, że ludzie tak reagują ponieważ to może być dla nich coś nowego. Może nie mają w otoczeniu zbyt wielu znajomych, którzy by się tym zajmowali :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja się nie spotkałam, ale znam bardzo dobrze ludzi z mojego miasteczka i mojej szkoły i byłaby taka reakcja jak to napisałaś. Nieliczna grupka osób to wie, nie bloguje, ale wspiera nas (mnie i moją kuzynkę, prowadzimy razem bloga),w sumie całkiem niedawno powiedziałyśmy naszym najbliższym osobom i zostałyśmy skrytykowane typu " Oo gwiazdy, teraz czasu nie będą mieć dla nas, bo będą stylówki wymyślać ". Nie skomentowałyśmy tego, tylko brniemy w to co zaczęłyśmy, może w przyszłości coś z tego wyjdzie albo nie ;)
    A Tobie życzę powodzenia w blogowaniu! :)
    Zapraszam do mnie, zachęcam do komentowania i obserwowania, ze względu iż blog dopiero się rozkręca ;) - peynn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie są super, pozdrawiam i zapraszam do mnie :) werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Za każdy komentarz dziękujemy, jest nam bardzo miło. :)
* Zostaw link do swojego bloga, postaramy się odwiedzić.
* Jeśli zobaczyłeś tego posta zostaw po sobie ślad.
* Jeśli spodobał ci się nasz blog zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczymy ;)